Sol

Idag har jag varit riktigt effektiv, om jag får säga det själv. Har skrivit nästan en hel bokanalys, ska bara bygga på den lite, pluggat till SAT, anmält mig till kurser till hösten, lagat en tröja, klippt mig och svarat på nästan alla instuderingsfrågor inför specialidrott B-provet. Sen kan jag ju tillägga att jag även hann sola i det fina vädret en stund. Var sjukt varmt på våran altan, riktigt sommarväder, och det blåste nästan ingenting! Våren kanske är här?

Imorgon ska jag morgonträna, äta frukost på skolan (har inga lektioner!), besöka en kiropraktor, max-test på gymmet, simma igen och avsluta med att somna så fort jag kommer innan för dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0