Söndag

Idag har jag faktiskt gjort en liten lista på saker som jag behöver göra. En lista som jag inte tänker dela med mig av (HA!)

Eftersom jag inte uppdaterat på några dagar kan jag berätta, kort, om de senaste dagarna.

Torsdag
En helt fantastiskt kort dag i skolan. 09:40-11:50. Därför hann jag gymma innan simningen och var alltså klar för dagen 16:00! Då passade jag på att gå till stan. Hittade massa saker jag skulle vilja köpa, men jag sparar pengar, och jag var duktig. När man kan hitta saker på H&M och ändå känna att det är för dyrt för ens budget, då har man lyckats!

Fredag
Lite inställda lektioner i skolan och dagen tog slut ganska snabbt. Hann gymma även idag så jag slapp göra det på lördagen. Efter träningen åkte vi ett gäng till 4-gott. För er som inte vet vad det är så är det paradiset för godisälskare. Finns hur mycket som helst och man kan köpa nästan vad som helst på lösvikt! Ett exempel är delicatobollar. Efter ett köp på 31,50 gick jag nöjd hem med Alicia och åt tacos med hennes familj och några kompisar till hennes mamma. Gott! Efter det åt jag typ upp allt mitt godis och vi kollade på Baksmällan. Trodde den skulle vara rolig men jag skrattade inte ens, men sen var jag sjukt trött också.

Lördag
Av någon konstig anledning vaknade jag 07:30 och väckte Alicia. Jag trodde seriöst att klockan var typ 10, minst! Men ack så fel man kan ha. Alicia tvingade mig att försöka somna om, men som jag nämnt tidigare så är jag icke kapabel till detta. Hon gav upp när jag satte på datorn vid 08:30. Vi knallade runt lite på stan sen vid 10:00 och mötte upp några andra. De skulle på bio men jag åkte hem för att jag skulle passa min lillasyster. Mamma och pappa skulle bort, men hon skulle ändå vara med en kompis. Blev LITE sur, men det har gått över nu. Kollade på halva (blev för trött) Ice Age 3 och åt äpplepaj.


Kommentarer
Postat av: elinalexi

http://ragetoons.tumblr.com/ - klockrena serier ;)

2009-09-06 @ 17:31:44
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0