Singing Hurtful is hurtful

Dagen har varit lindrig om man bortser från resan till morgonträningen, morgonträningen, vistelsen i skolan, eftermiddagsträningen, gymmet och resan hem. Imorgon ska jag till sjukgymnasten 08:40. Skönt när man annars hade behövt gå upp vid den tiden. Få inte för dig ett jag klagar nu! Och det här äckliga regnet som förföljer mig! Varje dag jag har på mig de här jeansen jag hade på mig idag (det är hyffsat nya) så börjar det regna! Helt otroligt!
 
Jag måste också säga att jag älskar spotify! Det är helt galet bra, lyssnar på musik dygnet runt nu! Vill bara bjuda hem alla jag känner och ha en riktig fest och dansa hela natten lång! Fast det skulle jag ju aldrig orka med. Kanske i mitt nästa liv?

Nu måste jag gör lite uppgifter i min matte e-bok. Ja, du läste rätt, matte e! Än så länge är det faktiskt ganska lätt, men jag lär ju straffas ordentligt senare för att jag ens tänker tanken och ännu värre, skriver det på min blogg!

En låt som har gått på repeat ett tag nu under träningarna är Hurtful. Låten är i och för sig bra, men det finns gränser! Idag var det katastrof! Alla som har träffat mig idag har nog hört mig sjunga den, speciellt på träningarna där gärna Joline sjunger med. Men helt ärligt, jag börjar tröttna nu efter ungefär en vecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du tävla i Örebro denna helg ? :)

2009-09-26 @ 23:43:18
Postat av: Anonym

Grymt bröstsim!!

2010-02-08 @ 00:52:35
URL: http://www.metrobloggen.se/letsgokid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0