Jag är godissugen!

Jag önskar att jag hade något roligt att berätta men det har jag inte. Jo föresten, jag och Tinny har fått skåp i skolan nu. Tog dem en veckan att fixa det. Det är så typiskt att det ska strula för just oss. En vecka av kånkande på ALLA skolböcker i en påse + träningsväskan och jackan är äntligen över. Som min handledare sa, tomten kom tidigt i år!

Nu ska jag plugga lite engelska c. Kan bli väldigt roligt, eller inte. Föresten så är vi 50 personer på en lärare, alla får inte ens sittplats i salen. Kommer nog vara så någon vecka innan det ordnar till sig. Lite komiskt ändå.
Nu låter det väl som att jag går på värsta tattar skolan. Men vänta, det gör jag ju?

Kommentarer
Postat av: erla

Hahaha! Jag är också sjukt godissugen! Har just pysslat ihop ett dokument till pipen med bilder på allt godis som hon måste hålla utkik efter i england! Får snart torka av tangentbordet för all dregel! ;)

2009-09-02 @ 21:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0