Nu ska jag plugga lite.

Jag har precis stressat i mig min mat för att jag skulle hinna plugga innan jag ska se på tv. Pluggar jag? Nej. Ser jag på tv? Nej. Skriver (fick skriva om det order 4 gånger!) jag blogg? Ja. Snacka om att jag prioriterar fel saker.

Fast jag ska faktiskt se på tv klockan 8. Mästarnas mästare! Självklart hejar jag på Emma Igelström. Det känns typ som om jag känner henne, även om jag aldrig snackat med henne. På tal om Emma så ska hon föreläsa på min skola imorgon (Specialidrott C) och det ser jag fram emot. Lite i alla fall.

Idag har varit en tung dag. Jag kan behöva koppla av, kolla på tv, ligga i min säng, äta glass, vila mina tunga ögon och trötta öron. Men inte somna! Inte fören DHW är slut. Ca 21:57 och 21:58 sover jag nog.

(jag fattar inte varför man måste ha en rubrik! så himla tråkigt. Skriver alltid den sist och jag vet aldrig vad jag ska ha för rubrik!)

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha nej, för då kan jag ju inte kolla vad klockan är om jag vaknar på natten :P

2009-03-11 @ 21:05:05
URL: http://paulinasj.blogg.se/
Postat av: Bella.

Anton min bästis, jag saknar dig och din blogg, har du rymt?

2009-07-01 @ 14:23:57
URL: http://belllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0