Fuck-tyskt (faktiskt)

I brist på annat att skriva (och göra) så tänkte jag att jag kan berätta lite om de filmer jag har sett medan jag var sjuk.

Zodiac (tror jag den hette) Såg den på tvn, så den är inte jätteny direkt. Var ganska bra, lite äcklig i början. Dock lite lång, typ 2,5 timmar. Fast sen var det nog baserat på en verkligen händelse, så då kändes det okej.

Bedtimestories. Den var faktiskt bra. En barnfilm egentligen kanske, men jag tyckte den var rolig! Jag skrattade och det var en ganska bra idé.

Kalle och chokladfabriken. Var tvungen att se den eftersom jag läst boken. Såg den nya versionen. Tyvärr dampade dvdn så jag var tvungen att se den med svenskt tal. Det var ganska smärtsamt. Men den var ganska rolig, mest läskande. Ville hoppa in i filmen och äta upp allt! Det var nog där jag bestämde mig för att baka en kladdkaka...

Vet inte om jag har sett någon mer. Jo, började kolla på Legally Blonde igår! Haha, den är så sjukt rolig. Men sen bestämde jag mig för att gå och sova istället.

Nu blev det här ett ganska tråkigt inlägg. Tycker i alla fall att jag är frisk nu, så det blir skola och träning imorgon. Behöver komma igång nu, ska ju åka till Berlin och tävla på torsdag. Vi får väl se hur det går. Måste öva på min tyska också, fast jag är ju ganska begåvad när det gäller tyska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0