Trä

Jag har inte orkar skriva på ett tag och det beror på att jag har varit sjuk. Blev sjuk i tisdags. Fast nu låter det som om jag är frisk, men det är jag väl inte riktigt ännu. Hoppas i alla fall att jag kan gå till skolan och träna på måndag!

Jag har under den här sjukdomstiden insett att jag klarar verkligen inte av att vara sjuk. Jag blir rastlös direkt, får panik, vill nästan börja gråta för att jag inte har något att göra och för att jag vill träna. Detta anfall får jag jag redan första dagen, oftast efter bara någon timme. Lite tur i oturen är ändå att jag inte har varit jättesjuk utan jag har faktiskt kunnat röra på mig (till exempel byta kanal på tvn). 

I fredags stod jag inte ut med att sitta i lägenheten och glo in i väggen så jag åkte hem till Donsö. Det var lite trevligt att få någon att prata med, men nu har hela familjen stuckit igen, till våra kusiner. Jag skulle egentligen följt med, men nu blev det ju som det blev.

Idag måste jag erkänna att jag faktiskt känner mig lite bättre (peppar peppar ta i trä) och jag har faktiskt inte tagit någon tablett sen klockan 8 imorse (applåder)! Vi får väl se hur länge det håller i sig, men det känns faktiskt som att febern är på väg bort (peppar peppar ta i trä) och det gör inte alls lika ont i huvudet (peppar peppar ta i trä). Eller jo, lite ont i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0