sms

Efter träningen hade jag ett missat samtal från ett nummer jag inte kände igen. Jag orkade först inte bry mig men kom sen på att det kanske kunde vara något viktigt. Jag orkade inte ringa upp så jag slängde iväg ett sms som löd ungefär "Vem är du?". Nu fick jag svar:
"Hej på dig Anton!
Jag slog en 9:a för mycket. Ha en trevlig kväll där nere på Donsö!!
Åke
"

Hur ska man tolka det där? Antar att han har kollat på hitta.se eller något, men visst blev jag lite chockad när jag läste det och faktiskt lite rädd. Tur att jag inte befinner mig ute på Donsö nu då. Förrsten så var jag tvungen att kolla upp vem han var och han bor i Sollefteå. Tycker han ska stanna där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha creapy

2009-02-18 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0