Semlor luktar illa!

Är det bara jag som inte bryr mig ett smack om att Victoria och, vad han nu heter, har förlovat sig? Jag satt helt oskyldigt och försökte hitta något sevärt på tvn och tror du inte var enda kanal sänder från deras tråkiga pressgrejsimojs! Inte för att jag har typ 100 kanaler, men de felsta vanliga. Gav i alla fall upp när jag hittade samma pressgrejsimojs som jag precis sett på alla andra kanaler, fast med finsk text.

Kan ju också berätta att jag bojkottar fetisdagen (eller vad det nu heter), för vem visste att det var SÅ dyrt med semlor? Det hade gått om man kunde köpa en, men alla affärer ska ju envisas med att sälja dem två och två. Tänk på de som inte har någon gullig person att dela semlorna med! Så istället köpte jag Ben & Jerry, half baked, mums. Inte för att det blev billigare, men det är väl så man ska göra när man sörjer sin ensamhet.



Kommentarer
Postat av: erla

du låter så bitter anton! jag åt inte heller några semlor, det är äckligt. men jag käkade nya magnum. typ chokladglass med bitar av vit choklad, browniesmulor och överdrag i mörkchoklad! DRÖMMEN! (23 kronor dock, på pressbyrån = DYRT!)

2009-02-26 @ 07:21:26
Postat av: jossan

bra val anton tycker jag :D

2009-03-08 @ 14:41:36
URL: http://jewerbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0