Jag har det!

Äntligen har jag kommit på det.
Min mobilsladd har glappat ett tag nu och det tycks bara bli värre och värre för varje gång jag ska ladda skiten. Man får vricka och vrida tills den börjar ladda och så fort du släpper så slutar den ladda. Ska jag sitta och hålla så i 2 timmar då eller? Min senaste upptäckt var att man kunde liksom linda in mobilen och den grejen man stoppar in i mobilen. Det funkade i  början, sen blev det sämre och nu fungerar det ungefär 1 minut. Får man då sms så är man körd, för då släpper hela sladden. Vet du vad jag då kommer på idag! En riktig snilleblixt, eller vad det nu heter. Man tejpar fast den! Jag är så otroligt glad just nu, för det verkar till och med fungera. Man måste med andra ord vara riktigt smart för att lösa de enklaste vardagsproblemen.


Så där ser det ut, och det håller än! Den har laddat i typ 10 minuter nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en uppgradering på snilleblixten kan ju vara att sätta tejpen på baksidan så att knapparna förblir åtkomliga!

2009-02-22 @ 00:02:18
Postat av: Anonym

Ta en toffs så slipper du tejpa! eller ett gummiband eller vad som helst

2009-02-23 @ 16:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0