Is

Varför ska det vara så kallt hela tiden? Jag är trött på att frysa. Det hade varit skönt med lite sol, lite fina vårkläder och kanske till och med lite färg på kroppen? Jag är helt ärligt, utan att överdriva, Sveriges just nu blekaste människa. Svenskar är ju också bara allmänt bleka (om man inte fuskar) och vi lär ju vara ett utav världens blekaste land. Det skule alltså betyda att jag skulle kunna ställa upp i VM i blekhet med en god chans att sno med mig en medalj hem.

För att prata om något trevligare kan jag ju nämna att jag snart ska skriva klart min historiainlämning. Jag har även städat en hel del, har bara dammsugningen kvar. Kände att motivationen började tryta lite och datorn lockade. Det som började så bra.



Kommentarer
Postat av: erla

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4458400.ab

hon hade nog kunnat utmana dig!

2009-02-21 @ 13:49:41
Postat av: ElinAlexi

Engelsmän!

2009-02-21 @ 14:04:56
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0