Hallo



Så tror jag mina ögon också kommer göra snart. Inte av den anledningen att de är uttråkade, men trötta! Det fina är att jag hinner jobba med min historiainlämning i en hel timme. Jag ser fram emot det, nu när jag har släpat hem den 10kg tunga boken. När en timme har gått ska jag slänga mig i sängen (sådär så man studsar upp och ner minst 3 gånger), äta glass och kolla på Grey's Anatomy. Lätt tv för tunga huvuden.
Visste ni förresten att alla tyskar har medverkat i minst en porrfilm? Ska berätta mer om Tyskland en annan dag!

Dagens humör: Otroligt trött och pendlande mellan sur och fnissig.
Dagens klädsel: Svarta jeans, randig t-shirt, grå tröja, feting dunjackan (kallt ute!)
Dagens frisyr: Samma som alltid.
Dagens roligaste: När jag och Tinny smsade med tysken!
Dagens tråkigaste: Historian, svenskan, engelskan och matten. Oj det var visst alla lektioner... ;)
Dagens beroende: Luft.
Dagens borde: Sova.
Dagens prestation: Båda träningarna och framförallt att jag överlevde på gymmet.
Dagens planer: Skriva lite historia, kolla på Grey's och SOVA.
Dagens låt: Sugarplum Fairy - In Berlin


Kommentarer
Postat av: tinny

haha ja lätt htysken e allt lite mystisk, tror han driver bordell hemma o att hans mamma serverar öl med kjol utan trosor under o har flätor o är BLOND! han pappa är nog bara en tysk läder bög i fina hosen:P

2009-02-18 @ 21:23:00
Postat av: tysken

vad vill ni era fiskare? :(

bara för att vi har det lite annorlunda i deutschland?

fädbojanta kan ju dra lastbilar naken på teve! sluta klaga :(

era mammor tar passfoton med googleearth. tjocka svennar.

såg dig på stan anton, du kastade tomater på golvet och skrek: kom ut pikachu. sen grät du när det inte funkade

2009-02-18 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0