Håkan Hellström

Igår var jag på konsert. Ingen mindre än Håkan Hellstöm! Det var min 18-årspresent från mina underbara vänner. Helt fantastisk kväll måste jag säga. Han var grym! Vi kände väl att vi inte riktigt passade in, vi hade ju varken randig tröja, hårspray, små rosetter i håret eller små stjärnor vid ögat. Men det fanns fler som vi och det var lagom trångt och lagom mycket folk. Håkan spelade alla mina favoriter, så jag var väldigt nöjd. 

Efter konserten var det snöstorm! I alla fall väldigt mycket snö. Vi firade det hela med att bygga en snögubbe vid busshållplatsen. Det tog ungefär 3 minuter, resultaten finner ni nedanför. Jag kände mig verkligen som ett barn för några sekunder. Jag minns det så väl när man rullade snöbollarna. Men kallt var det!

 
Kärlek är ett brev skickat tusen gånger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0