Spårvagnsflyt

Fick sånt otroligt sug att börja blogga igen. Vet inte hur länge det kommer hålla i sig. Den som lever får veta!

Anledningen till detta bloggsug är nog att jag faktiskt har något positivt att berätta! Och det är såklart om mitt otroliga spårvagnsflyt jag har haft det senaste. I vanliga fall brukar jag alltid missa spårvagnen med cirka 5 sekunder efter träningen. När jag inte vet när den går så går den i 99% av fallen precis då jag kommit runt hörnet. När jag väl sedan, skitsur, kommer med nästa spårvagn och ska byta för att åka de sista hållplatserna går nästa vagn i 99% av fallen precis innan min vagn. 15 minuter till nästa. Underbart, man har ju ändå inget att göra hemma... Men hör och höpna, både igår och idag har spårvagnen kommit precis när jag kommit och jag har max behövt vänta 1 minut vid bytet! Det händer liksom inte. Jag antar att det bara är tillfälligt och att jag troligtvis kommer straffas på något annat sätt.

Kommentarer
Postat av: elinalexi

"... och att jag troligtvis kommer straffas på något annat sätt." HAHAHA!

2009-08-26 @ 20:18:02
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0