Räddare i nöden

Idag slutade vi tidigt efter att haft lite tjat om projektarbetet. Hade 2 timmar till träningen började och visste inte vad jag skulle göra. Orkade inte åka hem, vad ska jag hitta på hemma liksom? Det är då det är bra att ha grymma kompisar som bor nära badet som bjuder hem en! Och den här grymma kompisen är Erla, såklart. Vet ni vad hon hade att bjuda på? Ben & Jerrys. Shit britt vad gott det var. Men jag åt bara lite, för jag är nyttig.

Alicia var även hon en räddare i nöden idag. Jag har fått låna hennes gamla mobilladdare nu, eftersom jag glömde min hos Fanny. Så nu kan jag till och med ladda mobilen. Välkommen till 2000-talet!

Nu hinner jag inte skriva mer, för jag har ganska mycket på min lista ikväll. Som för övrig ser ut så här:
  • Äta upp min mat
  • Diska
  • Skriva loggbok (tror jag, fattade 0)
  • Fylla i alla mina kom ihåg-lappar i min nya kalender
  • Skriva träningsdagbok
  • Inte falla för frestelsen att gå och köpa glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0