:O

Dagen har bjudit på många överraskningar. 

1. Jag ville inte dö av trötthet när jag vaknade.
2. Morgonträningen gick bra!
3. Jag hade bara första lektionen, sen rast i 4 timmar för att ha svenska och sen engelska c.
4. Jag är tydligen inte uppskriven på engelska c? Vad är det för fel på skolan, kan de inte ens sköta vilka kurser jag har valt?!
5. Det började ösregna precis när jag skulle gå ut från hemköp.
5. Eftermiddagsträningen gick också bra! Frisimmet kändes till och med bra! Jag blev knappt trött!!!
6. Det tog Pierre 1 minut att svara på mitt sms. Brukar ta ca 24h.

Det var väl ungefär det. Nu har jag några timmar själv, ensam, som jag ska försöka fylla med något vettigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0