Cash

Pengar.

Jag tror helt seriöst att man kan köpa sig lycka. Visst, det är kanske inte kul att ha för mycket pengar, men lagom mycket kan ju aldrig vara fel! Jag skulle i alla fall inte missbruka det, jag skulle vara grym. Så gud, om du läser det här, ge mig en chans!
Jag är så trött på att hela tiden känna begränsningar på grund av att man har för lite pengar. Skaffa ett jobb säger du. Utöka veckan med 3 dagar då, säger jag.

Dagen har inte varit min bästa. Första skoldagen. Kom svettig, försenad (inte likt mig) och förbannad. Dagen fortsatte i samma tema och irriterad är ordet. Dolde de dock ganska bra på träningen, men inte skolan kom det en del fula ord ur min mun. Skickade även iväg några sura sms till måns min kompis, haha! Funderar på hur många ben&jerrys det behövs för att jag ska må bra igen. Nej förresten, jag har inte råd! (och jag är nyttig dessutom! shame on me att jag ens tänker på b&j.)

Kommentarer
Postat av: erla

men du fick iaf pax på ett lisebergskort :)

2009-08-27 @ 10:54:36
Postat av: Anton

ja, tack erla :D

2009-08-27 @ 18:20:47
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0