Zoombie Stripper

Onsdag
Jag morgontränade. Innan det mätte vi typ hur mycket fett vi har i kroppen? Fast vi har inte fått resultaten ännu, vet inte om jag vill se dem. Sen var jag med Alicia och vi satt vid datorn hela "pausen" fram till eftermiddagsträningen. Där hade vi landträning, som vi tydligen ska börja med nu. Massa jobbiga övningar och allt skulle typ göras i perfekt streamline hela tiden! Snacka om syra i armarna... Efter det var jag helt söndersvettad, har aldrig varit så svettig. Fast Carro var nog värst med sitt rövsvett.

På kvällen åkte vi hem till Amanda. Och vi innebär typ hela simgruppen (nästan i alla fall) Innan hade vi hyrt film och köpt mat, tacos. Det var svingött. Filmerna var väl sådär kanske, vi hittade typ inga bra. Men jag och Carro tyckte i alla fall att Zoombie Stripper var rolig! Orkar inte förklara vad den handlar om, men titeln säger väl en del. Annars kan ni säkert googla den. Efter filmen skulle vi se någon annan film men då somnade jag. Typ alla sov över, det var helt knökat! På morgonen såg vi slutet på filmen eftersom Erla hade stängt av efter att ena tjejen hade börjat skrika? Men jag fattade typ inget. Innan vi åkte hem spelade vi Wii också!
Och nu är jag hemma. Ska snart laga mat och sen åka till träningen. Har träningsvärk överallt. Axlar, armar, rumpa och ben, men jag gillar det... Extra skönt att gå i trappor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hon den jävla tjejen hade tjatat hål på mig genom hela filmen och sen börjar hon skrika "i don't want a fucking boyfriend!!!" (där vi började kolla imorse) och då blev jag skitbesse för mina ögon sov men jag kunde inte somna för henne, så då blev jag lack och stängde av...

2008-10-30 @ 14:45:08
Postat av: erla

oops...

2008-10-30 @ 14:45:30
Postat av: Anonym

haha okej, men då förstår jag varför!

2008-10-30 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0