Västtragik

Jag måste börja med att säga att jag äntligen vet vilken nationalsång det var jag nynnade på en hel träning förra veckan! Försökte få Michael att nynna diverse nationalsånger men han kunde inte. Så nu har jag kollat på youtube och det var Italiens. Det var faktiskt den jag trodde det var. Fast det är ju bara en liten bit jag har på huvudet. Om ni vill höra den själva kan ni söka upp den på youtube ;) LÄNK http://www.youtube.com/watch?v=KwVSTXn5ghw&feature=related

Träningsvärken är till och med värre nu! Var tvungen att stretcha för att kunna sitta ner utan att ha ont. Är helt död, fattar inte varför. Träningen var ganska köttig. Bland annat 10x100fr 1-10, de två sista från pall. Och det var så sjukt äckelvågigt i bassängen idag. Typ alla blattar i hela Göteborg skulle till Valhalla samtidigt och bada. De fattar ju ingenting heller! När vi skulle lägga i linor tog typ alla tag i dem och när badvakten skulle ta upp en lina som låg åt andra hållet och delade av bassängen så var det en fet jävel som hände i linan medan hon drog upp den! Trots att badvakten sa till honom minst 10 gånger. Tack å lov så ska de bygga en simhall i Angered, så behöver de inte åka så långt och så slipper vi se dem.

Har jag berättat om hur mycket jag stör mig på människor som går långsamt framför en? Har jag berättat om hur mycket jag hatar Apoteket och deras lååååångsamma personal? Har jag berättat om hur mycket jag hatar människor som inte kan passa tider? NEJ jag är aldrig stressad.

Det var vad jag hade att säga, ha ett bra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0