Time

Idag fyller Erla 18 år! GRATTIS!
Vår present till henne kommer bli bäst. Dock kräver den lite tid, men har hon väntat i 18 år kan hon vänta några dagar till.



Jag har själv funderat lite på vad jag kan önska mig när jag fyller år/i julklapp. Fyller ju år i januari. Tiden går snabbare än vad man tror och plötsligt vill alla släktingar veta vad man önskar sig och man har absolut ingen aning om vad man vill ha. Så i år börjar jag i tid. Eller jag har mer skrivit ner vad jag vill ha för tillfället, så slipper jag ju köpa det själv ;)

Pilatesboll
Asbra att ha hemma ju, så kan man göra sånna magövningar och sånt. Precis vad jag behöver! Då kanske man kan få en platt mage + att alla släktingar tycker man är värsta sportig. Fast de tycker de nog redan att jag är? Nej, de tycker nog mest jag är galen.

Prenumeration på Café
Gillar att läsa tidingar och jag är väl ganska intresserad av mode. Eller mer kläder egentligen, följer inte något mode. Men det står mycket intressant där och det är ju en bra present eller hur?

En klocka
Jag har helt plötsligt fått för mig att jag vill ha en klocka. Inte en vanlig klocka, den ska vara cool och rolig. Hittade flera fina på Swatch. Annars gillar jag Cheapos klocka som tydligen ska säga hur mycket klockan är när man trycker på en knapp! Fast den är inte speciellt snygg, men cool.

Det är väl ungefär så långt jag har kommit hittills. Har önskat mig en stekpanna av min faster eftersom hon skulle till Ullared ;) På tal om det vill jag också åka till Ullared.



Ocne again, again heter den här klockan. Funderar lite på hur den fungerar, men det är skitsamma för cool är den. Från Swatch, de gör ascoola klockor!



Be lucky skulle mamma nog hellre köpa. Hon tycker att jag är en gris. Fast en klocka med grisar på? Lite svårmatchad kanske... Också från Swatch.


Cheapo. Tycker faktiskt den är ganska cool, fast ganska ful. Typ ful-cool. Finns i alla möjliga färger, utom grön... Hade ju varit pricken över i med en grön klocka. Men silver, guld, svart eller vit duger också. Kostar bara 200kr desutom. Funderar lite på vad som händer om man kommer åt den knappen i skolan på en lektion...

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, jag tycker du ska ha grisklockan :D

<3

2008-10-26 @ 15:01:04
URL: http://paulinasj.blogg.se/
Postat av: Anton

hahaha ;)

2008-10-26 @ 18:17:43
URL: http://monsterbajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

en prenumeration på café.. ofta du vill ha den för att det står intressanta saker och så :p

2008-10-29 @ 13:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0