Restart

Idag fick jag superlust att skriva här igen. Eller egentligen har jag ofta lust, men inte tid. Veckan som kommer har jag ju höstlov så då kanske jag kommer hinna skriva lite, så jag tänkte att det kanske var dags att börja igen.

Skolan: Jag har haft ganska mycket i skolan det senaste. Bland annat fysik A-prov, matte C-prov, historia A-prov och nu sist engelska B-prov. De tre första fick jag mvg på, så jag är väldigt nöjd! Engelskaprovet gjorde vi i fredags, så det har vi inte fått tillbaka ännu. Tror inte det gick lika bra som de övriga, men att satsa på mvg i engelska vore rätt korkat med tanke på vilken lärare vi har. Vg är nog det bästa jag kan få om jag inte vaknar upp imorgon och helt plötligt kan flytande engelska med brittiskt uttal!

Träningen går bra, får jag väl säga. Konstant trött, men konstigt vore det väl annars. Börjar bli riktigt sugen på att tävla nu. Taggad till tusen inför DM och på SM får ni se upp! Lite synd att det inte blev nåt World Cup i Stockholm, hade varit kul. Har aldrig varit där men det är ju alltid kul att simma stora tävlingar med hårt motstånd.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Städade hos mormor, läst lite tidningar.  Är ju ute på Donsö och här finns inte så mycket mer att göra.

Ikväll kommer jag nog titta på någon film. Kan ju återkomma med vilken det blev senare. Hoppas mormor har bakat äppelpaj till ikväll, för jag är grymt sugen på det.

Kommentarer
Postat av: Bästis

Bästis kom till valhalla imon då!

(du glömde skriva att du saknar att träffa din bästa kompis i korridorerna) shit jag tror vi glider ifrån varandra ;) PUSSSSS.

2008-10-25 @ 21:42:21
URL: http://belllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0