Minnen

Idag har jag varit en kämpe. Jag sålde tidningar i ösregnet och lyckades skrapa ihop 153kr. Alltid något. Efter det fick jag springa ner till båten eftersom jag trodde att mamma skulle köra ner mig, men nej nej. Sen satt jag och svettades hela båtturen. När jag kom in till fastlandet åkte jag och pappa för att storhandla. Blev väldigt dyrt, och vi kan inte förstå varför. Vi köpte inte ovanligt mycket. Men jag ska trots allt äta hemma nu på lovet och inte i skolan. Är lite orolig och undrar vad detta ska ge för konsekvenser. Kommer säkert få betala lite själv...
Meningen var att jag skulle åka in till Valhalla för att filma vändingar och starter, men vi fick skjuta fram det. Så jag har bara suttit här i lägenheten istället. Kunde åkt dit ändå och kollat på Sum-sim men Carro skulle bara simma första grejen så jag orkade inte det.
Har ändå varit sysselsatt med annat, vilket jag inte kan berätta nu. Men snart! Jag är så nöjd!

Imorgon är det morgonträning 07:30-09:00 sen tänkte jag gymma så jag slipper göra det innan träningen på eftermiddagen (16:30-18:30).
Mellan passen ska jag hem och äta, sen funderar jag på att gå en sväng till stan. Det är ju ett måste på lov!

Nu ska jag äta macka och yoghurt och sen är det Gossip Girl, tror jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0