I'm so cold Jack!

Då var det kväll igen. Hittade en bra ram i stan och köpte en mössa eftersom jag tappat bort min andra.

Träningen gick bra måste jag säga. Fortsatte min bröstsims-kamp. Det var hemskt. Som jag ska simma nu påminner väldigt mycket om kallsupsbröstsim, och ja, jag svalde mycket vatten. Det blev ganska mycket fjäril också, vilket jag i och för sig gillar, men det är jobbigt.
Var väldigt köttig på träningen måst jag säga. På slutet blev jag helt speedad! Sen kom Vanessa och hälsade på. Hon hade tydligen missat sin buss när hon skulle byta i Göteborg, om jag förstod det hela rätt. Trevligt att se henne i alla fall. Fick mig ett nyp i rumpan! Det måste vara nåt speciellt med min rumpa eftersom alla ska pilla på den hela tiden! Man kan ju alltid hoppas att det är något positivt...
Men roligast hade vi efter träningen! Vi sjöng julsånger i en halvtimme typ. Sen på slutet hade jag, Erla och Alicia en julshow då vi sjöng en liten bit av alla julsånger vi kunde komma på, hade luciatåg och spelade även upp några scener ur Titanic! Så kan det gå ibland när man är trött ;)

Nu har jag ätit mat, skrivit träningsdagbok och kollat på Vänner. Jag älskar vänner. Ibland önskar jag att jag var en av dem, för de verkar ha det så kul! Annars är det inga roliga program på måndagar. Lite surt! Färjan liksom, skjut mig säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0