Det är ingen Big Deal

Klockan är 12 och halva dagen är avklarad!

Började med morgonträning. Gick bra. Vi filmade idag istället. Det är något man borde göra oftare! Man såg ju vad som var fel och det är lättare att rätta till det och man ser själv. Bland annat så gör jag en jättestor kick i svaldraget som bromsar upp all fart och ändå trodde jag att jag gjorde värsta mini-kicken. Så det ska kännas som jag inte gör något alls. Sen simmar jag för mycket uppåt, fast det har jag ju i och för sig vetat länge men nu ska vi försöka rätta till detta. Bland annat ska jag börja med att inte lyfta upp huvudet vilket är lite svårt när man kommer till vändingen, för jag ser inte ett skit.
Måndagar är ingen bra teknikdag heller, för jag har typ ingen vattenkänsla...
Efter det gymmade jag. Det gick bra, men tog lång tid. Fast jag var ganska långsam. Hade ju inte bråttom till något.

Nu har jag precis ätit mat. Gjorde typ grekiska biffar, haha. Men det var någon kryddblandning som man skulle blanda med köttfärs så det var inte så avancerat. Gott i alla fall. Just för tillfället vet jag inte vad jag ska göra. Men jag ska till stan innan träningen sen, så jag ska väl inte sitta här allt för länge.

Har försökt att ladda ner min och Erlas favoritlåt från danmarkslägret!
Koko - Open Your Eyes, tror jag den hette. Så sjukt dålig så det är inte sant! Jag skrattade ihjäl mig varje gång jag hörde den. (Pharao - I Show You Secrets var och en favorit!)
Såklart hittade vi dem på Carros iPod! Den är go! ;)

Här har vi den! http://www.youtube.com/watch?v=2dTq70oueWA
Början är så fin. Hey na na na na na na na na

Hittade Pharao med! http://www.youtube.com/watch?v=bawog6vNcTg
Känns som det är ganska gamla låtar :P


Kommentarer
Postat av: erla

jag väntar bara på att de ska spela de låtarna på gymmet!

2008-10-28 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0