Där har vi det

Idag vakade jag (typ för 5:e gången) klockan 10! Helt underbart. Var väldigt länge sen jag sov så länge, bruknar vakna vid 8. Tror det var för att jag hade öronproppar. Pappa sov hos mig och skulle kolla på tv när jag skulle sova så jag testade och det funkade ju väldigt bra tydligen. Det bästa är att jag somnade innan 10 så jag har ju sovit 12 timmar!
Hade nog kunnat ligga kvar lite till men jag var så stört hungrig, så jag käkade typ frukost på 10 minuter. Var tvungen att dricka varm o'boy för att få bort att torkat slem jag hade i munnen/halsen. När jag är lite tät i näsan så andas jag med munnen och efter en hel natt är man helt igenmurad i käften! Skitäckligt!

Nu ska jag städa och fixa lite. Jag känner att det är vad den här dagen har att ebjuda. Ska träna halv 3. Men jag måste gå upp typ 4, för jag ska på sån kurs man måste gå när man ska övningsköra. Den håller på från 16:15-20:00. Underbart.

Måste säga att jag gillar MTVs Top 10@10 idag. Typ hitlåtar från 2003, om jag fattat det rätt. Bara låtar man kan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0