We only got 4 hours to save the world

Igår gjorde jag typ ingenting. Efter att jag kollat på World Cup så tvingades jag gå på promenad med mamma och pappa. efter det gick jag bara hemma och typ smååt hela dagen. Det är det enda jag gör när jag är hemma, äter. Känns väl sådär. Men jag ska skärpa mig! Skolan börjar ju imorgon och då kan man få lite ordning på livet igen.

Planerna för idag är att se på World Cup igen, hoppas Joline simmar lika bra idag! Sen vet jag inte vad jag ska göra. Vet i alla fall att jag ska åka till lägenheten igen klockan 5 så det är ett tomrum på cirka 4 timmar som jag ska fylla, haha. Önska mig lycka till!


 Heja Joline!

Kommentarer
Postat av: erla

börja läsa din bok? eller åtminstone kolla på bilderna :)

2008-11-02 @ 12:46:57
Postat av: Anton

jag har börjat läsa den! det är jättespännande nu :O:D

2008-11-02 @ 18:50:12
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0