Rövsvett

God morgon! Idag sov jag faktiskt till klockan 9, så det var skönt.

Igår morgontränade jag och vi filmade starter då. Hade blivit bättre sen sist så det var kul! Sen gymmade jag och Erla, alltid lika kul ;) Sen var det bara att åka hem och käka för att sen åka till träningen igen. Blev ett lagom pass på ca 5000m. 10x400, och det var faktiskt skönt. Även om jag och Elin fick ligga och varva alla hela passet och varje gång vi vilade så klagade vi på hur alla var i vägen, haha! Efter träningen så åkte jag hem till Donsö och slappade. Kollade Idol men det var tråkigt.

Nu vill mamma att jag ska städa hos mormor, men klockan är ju bara 10! Fast jag ska se på World Cup klockan 11 så det kanske är bäst jag gör det innan. Känner att det här blev ett ganska tråkigt inlägg men det skiter jag i.

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Det grymmaste var ändå att vi varvade dem när de hade fenor å vi utan ;)

2008-11-01 @ 21:32:46
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: vanessa prinsessa!

Vi simmade också 10x400 då ;D haha :D

2008-11-16 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0