Pizda

Nu är det snart en ny vecka och skola igen. Det har varit skönt med lov, även om jag inte gjort så mycket. Ser fram emot en vanlig vecka med DM till helgen. Ska bli riktigt kul, är redan taggad. Ska simma bra, det har jag bestämt.

Idag blev det inte så mycket gjort hemma. Var tvungen att hjälpa pappa med att ställa in alla trädgårsmöbler, vilket resulterade i minst två utbrott från pappas sida. Han är lite dålig på att ge instruktioner och när det blir fel är det naturligtvis mitt och min brors fel.

Imorgon är det skola, längtar inte. Har för övrigt börjat läsa min bok, Charlie and the chocolate factory! Haha, den är jättespännande. Har inte sett filmen, typ därför jag valde den. Finns bara sånna tråkiga barnböcker på engelska i vårt bibliotek. Den har lite bilder i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

antonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

mutta

2008-11-10 @ 21:16:02
Postat av: erla

hahaha, det där lär ju ha varit alice!

batem kurvele!

2008-11-11 @ 19:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0