Tvillingägg!

Idag när jag skulle göra omelett så knäckte jag ett ägg, så var det två äggulor i den! Är det vanligt? Jag blev först rädd, sen så tyckte jag synd om ägget/äggen. De kunde blivit två fina kycklingar, fast jag undrar hur de hade fått plats i ägget. Jag kanske befriade dem från en plågsam död.

Idag såg vårt specpass ut så här.
1200 insim
20x100fj, var 4:e hård
12x50fj, prog 1-3
4x400fr, prog 1-4

Trodde jag skulle dö. Egentligen är jag ju bröstsimmare, men idag ville Pierre att jag skulle simma fjäril. Kul liksom! Jag var helt slut efter första hundringen. Men jag klarade det och jag är ganska stolt. Fast det var väl inte så sjukt jobbigt egentligen, men för mig som inte simmar fj så ofta så gjorde det ganska ont. Armen gick ju som den gick sen. Kan ju tillägga att jag hade kraftig träningvärk efter gymmet igår!

Annars har dagen inte erbjudit något speciellt. Är lite bränd efter igår, solade 2 timmar innan träningen! Så det har känts idag... Annars har det varit en sugig dag, precis som de flesta andra dagar. Inte kul att gå i skolan när man hellre vill ligga på stranden och steka, äta en jättestor glass och bada i havet! Men det är snart slut på skiten... först ska man bara avverka ett antal prov/redovisningar. Bajs på det.

image116 En del av Donsö hamn! ;)

Kommentarer
Postat av: moa

gud va fint :)

2008-05-08 @ 20:51:47
Postat av: Anton

ja, men tråkigt, faktiskt... tro mig :P

2008-05-08 @ 20:56:38
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Jag skall hänga ut bland öarna i sommar. Du får visa mig runt - så kan vi ägga Möller's hus också 8)

2008-05-09 @ 11:22:02
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Anton

Haha, ja det ska vi verkligen göra! Och linda in hela huset i toapapper :D

2008-05-09 @ 19:14:21
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0