Söndag

Idag skulle jag också sälja gt, men det kom inga tidningar idag heller! Jag blir så trött.

Morsdag är det ju idag, så jag har skalat potatis hela morgonen, men nu blev jag äntligen klar. Har massor att plugga och det är fint väder så jag ska nog lägga mig lite i solen och läsa om europa... hoppas jag kan hålla mig vaken.

Måste ju också bara säga att jag kollade på hela den där eurovision eller vad det hette igår, från första minuten till sista. Jag är inte stolt, och jag måste också säga att det blir sämre och sämre för varje år. Men mest tycker jag synd om Charlotte (heter hon så?) kul att vara förhandsfavorit och sen komma sist typ. Aja, hon får väl skylla sig själv. Nu ska jag plugga i alla fall. bajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0