Samlare

Haha! Jag kollar på Outsiders. Det handlar om människor som samlar på saker och aldrig slänger något och typ sånna som inte kan sluta köpa saker. Jag tycker att jag sparar för mycket, men nu vet jag inte vad jag ska tro. Gubben det handlar om nu har fyllt 11 rum i deras hus och han och hans frus sovrum är delat i två delar. En städad del som är hans frus del och en del där det är fullt med typ papper (skräp?) Ser jättekul ut! Men det är mest äckligt. Tänk om man inte kunde slänga något?

Nu är det en kille som samlar på gammal mat och jätteäckliga saker. Och han samlar på sitt eget bajs i olika hinkar!!!! Fy fan vad vidrigt, jag byter kanal nu. Äter faktiskt glass! De borde varnat för känsliga tittare... 10 hinkar med bajs och 20 flaskor urin, nä fy fan. jag vill bara spy.

Det var det, orkar inte skriva mer nu.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0