Plan B

Idag har faktiskt varit en bra dag. Hade lite flyt med spårvagnarna till skolan och sen när jag skulle hem med. Det hör verkligen inte till vanligheterna. De har också skaffat papperskorgar på spårvagnarna har jag märkt. Väldigt smart, har undrat varför det inte funnits sen jag typ åkte spårvagn första gången eller nåt. Så det var på tiden.


Har inte orkat skriva om helgen och jag vet inte om jag orkar göra det heller. Det var kul, eller ja. Aja, skitsamma. Men det är ju kul att du bryr dig i alla fall. Egoist. Men clarion var i alla fall great! Frukosten får 4,5 melonskivor av 5 möjliga. Jag drog av 0,5 för att frukten inte var riktigt mogen, men fy fan vad gott det var ändå. Och turen hem till Fanny var trevlig :)


Imorgon har jag Matte A Nationellt, del 1. Hihi, har inte pluggat något och ska nog inte göra det heller. Det är faktiskt väldigt lätt, men man ska aldrig vara för säker. Helt plötsligt kan någon dra bort mattan under fötterna på en. Fast jag kommer nog få MVG i Matte B, så det ska nog gå fint. 


Vad skönt att veta, min vän 
När du tappar förståndet 
Du inser snart igen 
Att det inte är första gången  

Hon var väl kärleken 
Han var i mitten av en Hurricane 
Och vem tror på evig kärlek? 
Ja, vem tror på den nu?

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Västtrafiks förklaring till varför man tog bort papperskorgarna: Folk spydde i dem! hahahaah.....

2008-05-07 @ 00:56:25
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: erla

jag fattar fortf inte, vad är plan b?

2008-05-07 @ 13:02:02
Postat av: Anton

haha, men det finns ju papperskorgar nu?

haha, jag tyckte det lät bra bara

2008-05-07 @ 19:37:24
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Jaa, det är det som är det roliga... Nu skall jag börja spy i dem bara för att de finns igen ;)

2008-05-08 @ 11:57:42
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Anton

haha, jag med då!

2008-05-08 @ 20:29:04
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: Fannys mamma

Vad kul att du tyckte om turen hem till oss! Har du kollat hur du kommer till oss i sommar? ;))

2008-05-18 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0