På ett sätt som ingen annan riktigt gör

Jag har inte skrivit på jättelänge, och det beror på att jag inte har något roligt att skriva om. Det blir bara samma sak varje gång. Skola och simning. Men sen är det ju det som är mitt liv så jag får väl vänja mig vid det.

Det senaste har det kanske inte hänt så mycket roligt. Vi fick i alla fall veta våra betyg i Matte A och Matte B. MVG så klart ;) Fick 53/55 poäng på Matte A nationella så jag är nöjd. Annars är det väldigt mycket i skolan. Har Nationella i spanska nästa vecka, fysikprov och buffertdag. Kan ju säga att det blir mest plugg på buffertdagen ;) Ska redovisa min bok också. Den är så fruktansvärt tråkig. Mörkt Vatten heter den. LÄS DEN INTE. Vi ska berätta om vad vi har gemensamt med huvudpersonen och typ vad man känner igen sig i handlingen, eller typ ja. Sen ska man berätta om vad det är för genre och vad som gör att den tillhör den genren. Skittråkigt, speciellt då jag verkligen inte liknar huvudpersonen på något sätt och verkligen inte känner igen mig i något som händer i boken. Har i alla fall bara 30 sidor kvar typ, så det är chill.

Imorgon ska jag sälja GT (tidningar). Sen ska jag antagligen kolla på mina småsyskon då de ska springa lilla göteborgsvarvet.

Igår var hos Erla med Amanda. VI kände för att umgås lite, så det gjorde vi. Vi sjöng singstar och degade typ. Vi skulle ändå träna idag så vi kunde inte vara uppe hur länge som helst. Våfflor blev det till frukost. Kan ju säga att jag blev påmind om dem under passet. Ett jävligt jobbigt pass för övrigt. Typ 6000 hårt. Syra som bara den, har fortfarande ont. 

Nu ska vi i alla fall äta lite mat. Är otroligt hungrig. Kyckling med klyftpotatis blir det. Can't wait. Hoppas det har varit trevligt att läsa (vilket jag vet att det inte varit).


Och jag vet att det går över och kommer kännas mycket bättre men
varför är man alltid en jävla nybörjare på sånt här?

Kommentarer
Postat av: erla

du är alltid så pessimist när du skriver. "jag vet att det var tråkigt att läsa, ha ett kul liv" typ. cheer up mate!

2008-05-18 @ 10:07:27
Postat av: Anton

men det är min stil! jag är emo nu ;)

2008-05-18 @ 11:37:08
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0