milf

ofta det är massa offer som går in på min blogg när jag inte ens skriver något :P


har verkligen ingen lust att skriva något och jag har inte hunnit det senaste. Det har ju varit så härligt väder! Men jag fick värmeutslag i lördags och söndags så det är inte lika skönt längre...

Idag körde vi specpass, typ 6000m. Fast allt var inte spec, men det gick faktiskt väldigt bra. Men jag lär ju ha ont på diverse ställen imorgon. Efter passet satt vi kvar ganska länge (hyffsat länge för att vara vi, så då är det länge...) Vi snackade spanska och franska, men vi sög. Efter det lekte jag lite med Elin på läktaren. När hon blir stor ska hon bli en MILF! :D

Och nu sitter jag här, äter lite mat. Potatissallad som mamma gjort med för mycket lök i... och lite korv till det. Har faktiskt inte tänkt plugga något i kväll. Väldigt skönt. Men jag har Matte A nationella imorgon, del 2. men det går nog bra! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

voulez vous faire du caca dans ma bouche s'il vous plaît?
hur gick matten förresten?

2008-05-13 @ 21:08:14
Postat av: Anton

haha är det erla eller? :P jo
jag tror det gick bra faktiskt... :)

2008-05-13 @ 21:56:12
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: Fanny

jag ska oxå bli milf !

2008-05-14 @ 18:08:59
URL: http://vargan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0