Jag har blivit en av dem.

Ännu en dag. Är fortfarande förkyld. Vägrar säga att jag är sjuk. Det har i alla fall varit en skitjobbig dag i skolan, har haft typ huvudvärk, fast ändå inte, svårt att förklara, hela dagen. Men jag känner mig liksom inte sjuk. Helknas.

Det började med spanska nationella. Först hörförståelsen, typ en intervju med nån spansk mamma typ ;) De pratade i alla fall jättelångsamt, så det gick bra. Men på slutet fattade jag inget. Efter det hade vi uppsatsen och då skulle vi skriva en resumé på intervjun! Helt cp-svårt, för jag visste ju inte ens om jag ahde hört rätt? Så jag hittade på lite och så. Blev väl helt okej hoppas jag.

Sen efter skolan gick jag och tinny och köpte små häägen-dasz glassar. Jättesöta små miniatyrer, 100ml. 5 kr styck! Asbilligt! Eller så kunde man köpa 8 st för 30 kr, det gjorde jag. Men det fanns bara tre smaker. Strawberry Cheesecake, Vanilj och Belgian Chocolate. Testade alla utom vanilj igår, så jag visste att Strawberry Cheesecake var godast, så det blev 5 sånna. Ändå billigt, typ 800ml för 30 kr, en 500ml kostar typ 50 kr eller nåt i vanliga fall. 

Så sjukt tråkigt har jag. Ska kanske laga lite mat? Hoppas verkligen jag mår bättre imorgon. Är ledig från skolan. en heldag hemma utan att göra något annat än att plugga ligger inte högt upp på min kul saker-lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0