Ikeabesök

I morse ringde Fanny mig ca 07:45, väldigt trevligt, då jag kunde sovit till 08:45. Men det är väl smällar man får ta när man är kompis med henne ;)

Idag var det ingen träning, eller man fick träna själv om man ville. Så det bestämde jag mig för att göra, har ju varit sjuk så jag måste komma igång. Simmade 4000m så jag är nöjd! Elin, Helena, Johan och Isabelle var också där, så vi var några stycken i alla fall. Anders holme (tror jag han heter) var också där. Efter det drog jag och Elin till Ikea. Där var vi inne i alla sånna "skyltrum" typ och pillade på allt. Jag fick i alla fall köpt barnplatsbestick (9kr för typ massa olika sorter), en ram (man fick plats med typ 7 kort) och en liten miniväska typ, som jag inte vet varför jag köpte, men den kostade 15 kr och var grön. Sen köpte jag ett par ascool solbrillor på HM, gröna såklart.

Nu är jag på Donsö, och jag sitter vid familjens gemensamma dator (hatar den). Den är så seg och äcklig, får typ utrbrott hela tiden. Vill bara slå den! Appropå slå, jag sprang runt på stan med min långa ram, som förövrigt var ganska mjuk. Men den var typ halva min längd. I alla fall så slog jag till minst 10 pers med den, varav en rakt i huvudet. Väldigt pinsamt. Slog även till elin när vi var på Ikea, men det var mest med flit ;) Vad jag skulle komma fram till när jag snackade om datorer var att jag inte har orkat ta med mig min egen. Hade tänkt ha en datorfrihelg (jamen, jag måste ju faktiskt blogga, det räknas inte) och plugga. För det behöver jag göra. Hoppas på fint väder imorgon också, så då kanske jag kan plugga ute i solen. Men min mobil är på, så det är fritt fram att kontakta mig! (Fast helst inte innan 08:00, FANNY!!!!)


ikea
Jag tror de tyckte det var ganska skönt när vi gick ;)

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Haha :D :D

2008-05-24 @ 21:25:47
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha sötnos !! förlåt att jag inte ringt förresten, men jag har haft fullt upp med barnpassningen , hoppas du förstår ;) kanske ringer nån gång vid 07.00 imorn då :)

2008-05-25 @ 01:38:01
URL: http://vargan.blogg.se/
Postat av: Anton

;)



jo jag förstår. haha ja fast det gjorde du ju inte ;)

2008-05-25 @ 10:20:53
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0