"Han veta vad jag heter! OMG! Vad jag svara?!"

Ny sån vad heter det, typ design? på min blogg. Jag vet att den blev ful, men jag gjorde mitt bästa.

Idag är jag frisk, så jag fick träna. Visste inte att ett fart 2 pass på 5000m kunde vara så jobbigt... Men jag är snart i form igen!

Annars har jag faktiskt inget roligt att berätta. Hade bokredovisning, gick väl helt okej och sen hade jag spanska nationella. Läsförståelsen. Kan ju säga att läsförståelsen inte är hög! Gissa lite här och där, men jag fattade faktiskt en hel del så jag är nöjd. Lite ont om tid var det kanske, men det var det som räddade mitt liv.

Det var iofs lite roligt tisdags på datakunskapen, när jag och tinny och två till i min klass satt kvar, för vi hade håltimma efter den lektionen. Så kom värsta blatteklassen in, eller de stod och knackade typ 10 minuter innan deras lärare kom. Och vi ville ju inte öppna. Jag öppnade en gång men stängde direkt ;) så de visste att vi var där inne. I alla fall, så när de kom in skrek de och höll på som de flesta blattar brukar göra (fördommar? nä inte jag...) Så var det en tjej som typ skrek "Jag visste att dom var här inne. Dom har porrsurfat, jag lovar. Era sexgalningar, ni har haft sex, därför ni inte vilja öppna!" men vi fick vara där för läraren så. Sen var jag ju så snorig så jag drog in snoret liksom (lät äckligt när man beskrev det med ord) och då skrek hon "vem hyscha mig? jag ska slå ihjäl den, man hyschar inte mig, jag svär, jag ska slå ihjäl den". Typ helt störd var hon, men mest patetisk. Typ tre av dem pratade jättehögt i sina mobiler på tre olika språk och alla var inloggade på nattstad och skrek om att en jävla kille hade svarat och han visste vem hon var. Är det då vi ska anteckna eller? Sen hade de betygsnack och alla undrade varför de inte hade bättre än G, haha! Typ nån datakurs gick de eller nåt, för alla höll på med photoshop. En av tjejerna hade gjort en jättefin bild, som vem som helst skulle kunna göra bättre i paint... Haha! Men nu orkar jag inte skriva mer, ska sova.

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Jag tycker synn om er på Katrinelund... Jag skulle aldrig klarat av att gå på en sådan blatteskola :P

2008-05-23 @ 01:42:29
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: erla

En fot in på katrinelund och man förstår var alla fördomar kommer ifrån. (det är inte ens fördomar, typ vetenskapligt bevisad fakta)

btw, i like your new design!

2008-05-23 @ 18:16:14
Postat av: Anton

haha man vänjer sig ;)

Eller hur! Alla "fördommar" stämmer verkligen, skrämmande. Det värsta är ändå att de inte kan prata med nomal samtalston!

2008-05-23 @ 18:51:48
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0