Groblav/Jam atsröf

Igår var jag då på cotégen. Det var skitkul! Vi satt på ett tak med diverse andra människor. Lite svårt att komma upp/ner men störst problem hade nog Elin! Haha! Jag gillade bäst "gräv bort skåne" flaket. Men det fanns många roliga, tyvärr glömde jag min kamera hos Alicia. Det var svinkallt också, fy fan. Sen käkade vi i alla fall lite mat och gick hem till Alicia och spelade Buzz. Elin vann, men inte konstigt när hon är typ 30 år eller nåt ;) Sen sjöng vi singstar och där var jag grym! 

Idag ska jag bara slappa och sen simma in. Kanske åker en snabbis in till stan, fast det kanske inte är öppet idag? Ikväll ska jag packa inför GP imorgon och så tänkte jag lägga in lite ny musik på ipoden. Nu ska jag i alla fall skriva lite träningsdagbok, har inte skrivit kommentar på nåt pass på hela veckan. fy mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0