:(

Jag måste skriva av mig lite känner jag.

Idag har verkligen inte varit min dag. Vaknade jättesnorig och så har dagen fortsatt. Morgontränade, och efter det kände jag mig seg. I skolan blev det inte bättre, blev bara tröttare och tröttare. Fast jag kände mig inte sjuk... Bara snorig och huvudet kändes dubbelt så stort. Så jag gymmade och efter det kändes det bättre, men när jag hoppade i vattnet började huvudet dunka och jag insåg att jag kanske borde åka hem och vila. Orkar inte med att bli sjuk nu, så jag hoppas verkligen att det är bättre i morgon. Mår ju inte så jättedåligt, så det kan säkert vara bra imorgon. Känns bara väldigt irriterande att jag inte kan träna och jag stör mig på det. Jag vill träna, jag vill bli bättre och jag vill inte sitta här och tycka synd om mig själv. Har köpt lite godis som tröst och jag har kurerat mig lite. En ipren och c-vitamin brustablett. Sen har jag tagit allergispray i näsan (kan ju faktiskt vara så att allergin börjat komma nu, och det kanske är därför jag mår dåligt) och sen tog jag vanliga näsdroppar med. Men nu svider det i näsan (det är iofs menthol i allergi-skiten) men jag vet inte om kombinationen var någon hit.

Det här ger mig en underbart tillfälle att plugga till mitt spanska nationella imorgon, men jag vet inte vad jag ska läsa på riktigt och jag orkar inte. Har i alla fall planerat att åka till skolan och göra provet, för jag planerar att må bra imorgon. Ska i alla fall gå och lägga mig i tid och sova länge!

Nu får det räcka för tillfället. Kanske uppdaterar lite senare, eller nej det gör jag nog inte. Så fruktansvärt tråkigt att vara hemma och nu kommer ångesten igen. Jag vill träna. Anton, du är sjuk, du ska vara hemma. Eh, hejdå.


Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Stackars liten :(

2008-05-20 @ 15:42:49
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0