Asskicker

Idag kickade jag ass på träningen! Jag var typ bäst. Annars har jag varit jättesur hela dagen typ, och arg, fast jag vet inte varför. Har ingen anledning att vara det. Så på träningen när jag köttade så var det typ lite fart 2 50:or och några var bröstsim. Så jag bestämde mig för att tänka på tekniken, och simma framåt och inte uppåt (som jag ofta kan göra). Så tänker jag på det skitmycket och när jag kommer i mål på 50:an så står elin på kanten och säger "Vad högt du simmar Anton! Mycket högra än alla andra!", menat som en komplinmang, men jag blev så jävla arg så jag skrek åt henne och skällde ut henne på 50:an efter det. Sen efter ytterligare två 50:or insåg jag vad som hade hänt och fick jättedåligt samvete, och sa till elin att jag nog överreagerade lite ;) haha! Så nu vet ni hur det kan gå när jag inte är på humör! Men nu ska jag se på tv, ha ett bra liv!



Kommentarer
Postat av: erla

åhh! visst blir man så arg! när det enda man tänker på är typ breda armtag eller nåt och sen säger pjär "du måste sträcka mer på armarna" JO TACK!

2008-05-28 @ 20:04:48
Postat av: Anton

jaaa, man vill döda någon!

2008-05-30 @ 20:11:30
URL: http://monsterbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0