Who needs sleep when we've got love?

Dagen har bjudit på ett matteprov, gym och ett underbart fart 2 pass. Vi kan börja med matteprovet. Som jag hoppas gick bra, kändes som om jag visste hur man räknade på det mesta i alla fall. Gymmet gick bra, fast jag och Erla var lite flummiga. Sen var träningen för jävlig. Helt slut efter tävlandet i helgen och det var på tok för mycket frisim. Det blev väl typ 6500m tillslut. Ikväll blir det plugg och musik. Jag älskar lugna låtar för tillfället, så jävla sköna. Speciellt Jack Johnson och John Mayer! Kan lägga ut ett youtube-klipp sen, om jag orkar.

Igår på tåget hem såg jag Surf's Up med Joline och Pajen. Så sjukt bra! Vet att jag är efter, men den var bäst. Måste se den minst 5 gånger till!
Nä nu ska jag läsa lite svenska så jag kan få sova snart.

image40

Haha, de var så söta!

Kommentarer
Postat av: Klara

eller hur jag menar det !!1 kolla på det youtube klippet på min blogg med dom!

2008-03-16 @ 11:50:17
URL: http://helloandersson.blogg.se
Postat av: Anton

så jävla bra :D

2008-03-16 @ 22:11:50
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0