Sponsorsim

Idag är det sponsorsim som gäller. Jag har skaffat några bra sponsorer, så det ska bli roligt. Ser väl inte fram emot att simma i en timme, men det går ganska snabbt när man väl börjat.

Har inte gjort så mycket. Vaknade ganska tidigt, typ halv 9. Sen ville min lillebror inte sälja tidningar så då gjorde jag det. Tog en timme ungefär och jag fick 177kr, så det var det värt. Mim lillebror brukar bara få max 100kr så jag var grym! Nu ska jag äta inna vi åker in till stan. Min lillasyster ska simma morgondagarna efter sponsorsimmet. Så jag ska nog kolla på det, sen blir det lite plugg på kvällen.




Nu har jag simmat sponsorsim (simning i 60 minuter). Jag hann simma 5000 meter så jag är ganska nöjd. Fick nog in ganska mycket pengar. Simmade mest av alla! Så nu har jag ont lite överallt, mest i min högeraxel. Så sjukt trångt var det. Vi var alldeles för många på en bana och alla simmade inte lika snabbt. Så jag fick simma om en person per 25:a typ. Skitjobbigt. Sen drog jag och familjen till Donken. Var faktiskt sugen på lite skräpmat. När jag kom hem ringde Paulina och vi har typ pratat tills nu (typ en och en halv timme) och det var trevligt. Blev inget plugg, men jag orkar inte bry mig. Morgonträningen imorgon. Tror jag ska sova snart.


image33
Den här korvkiosken går jag förbi varje dag när jag ska till/från spårvagnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0