Sirap

Då har jag inte skrivit på cirkus en vecka. Det har hänt mycket, tänkte dela upp det i några inlägg, så här är det första.


Jag var då i Paris med juniorlandslaget för att tävla. Simmade 100br, 200br och 200me. Det gick helt okej, hade hoppats på bättre tider. Lyckades i alla fall komma 4:a på 200br så jag är väl nöjd. Lite över pers på allt. Eller nej, 200me var pers, men jag borde ha bättre pers. Hade inte direkt toppat, bara vilat lite. Annars hade vi väldigt roligt. Vi bodde helt okej, men maten var sådär. Spännande efterrätter i alla fall ;) Simhallen var lite, hm. Skum. Det var tydligen en gammal OS-bassäng, men utan avbad. Aningen segt. Sen kunde man tydligen öppna upp taket när det var fint väder, men det regnade ju mest så det blev ju inget med det. Läckte in i taket gjorde det också och första dagen var det massa fåglar där inne. Lite läskigt, trodde de skulle skita mig i huvudet när jag simmade. Sen var golvet riktigt äckligt, trodde jag skulle få hiv. Så jag var jättetvungen att ha flipflop. Vi fick inte se så mycket av Paris. Eller jo, vi fick se det mesta, men från en buss. Sjukt segt att vi inte fick gå av någon gång, men men. Banketten var ju ett riktigt misslyckande. Vi fick sitta på en båt utan musik och ha jättetråkigt. Vi försökte dansa lite och ha lite kul men det gick inte så bra. En riktigt sugig kväll med andra ord. Grekerna var btw skitjobbiga, men jag orkar inte gå in mer på det.


image51
den här bilden blev faktiskt ganska fin.



skriver om mina dagar med Fanny imorgon ;) håll ut!

Kommentarer
Postat av: carro ohrlander

gud vad positiva vi är anton :D

2008-03-27 @ 21:55:44
Postat av: carro ohrlander

gud vad positiva vi är anton :D

2008-03-27 @ 21:55:51
Postat av: Anton

haha visst är jag! :D

2008-03-27 @ 22:05:33
URL: http://monsterbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0