Så lördag

Vaknade typ 1 timme för tidigt så det blev barnprogram för hela slanten! Lattjo Lajban är så roligt. Det är så skönt att ligga i sängen och äta frukost och se på Pokemon. Men bäst är ändå Så Lördag! Jag garvar typ ihjäl mig, hon är så jävla rolig. Försökte hitta nåt klipp på youtube men det fanns typ inte. Det var roligast när vi var på GP när hon typ skulle göra en partysmoothie. Så lördag.

Efter det var det träning, utan tränare. Kaos som vanligt. alla lata låg typ och simmade ben och de var ganska i vägen. Men jag lyckades skrapa ihop 4000 meter i alla fall. Var inte så sugen på att simma och jag ska simma sponsorsim imorgon, så det fick räcka.

Nu är jag hemma på Donös och slappar. Vet inte vad jag ska hitta på, är redan uttråkad. Finns typ inget att göra här. Har tjatat på mamma att jag vill ha en ny Ipod, men utan resultat. Får väl hel enkelt spara mina pengar så jag kanske kan köpa något fint om 10 år, eller nåt.

Kväll blir det Melodifestivalen i guess. Sen tror jag att jag ska se på någon film, är lite sugen. Pallar inte Brottskod försvunnen, som är min mammas favoritprogram. Det är så enformigt och man vet att det alltid lyckas lösa fallet i slutet utan att någon dör typ. Helst missar jag Melodifestivalen också, men alla andra vill ju se på det så jag har inget val. Måste ringa och prata med Fanny också, får se när jag orkar, haha. Inte för att det är jobbigt att prata med henne. Låter som mamma ska baka eller nåt, måste springa ner och titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0