Löskokta ägg

Den här dagen har inte varit så värst lyckad. Det började med morgonträning, och jag var helt död. Passet var för övrigt inte så roligt, så det gjorde inte saken bätte. Jag såg fram emot god frukost i skolan och blev jätteglad när det fanns ägg. Men de jävla kärringarna, fråga mig inte hur fan de lyckades, hade kokat äggen för kort tid så när vi skulle äta dem så rann bara gulan ut. Så sjukt äckligt och jag som var så sugen. Tydligen hade alla ägg varit så, lyckades jag snappa upp i korridoren. Lunchen var också äcklig så de kan känna sig misslyckade! Sen gymmade jag och Erla, det gick iofs helt okej. Sen var Pierre sjuk och det var måndag vilket betyder att vi kör långt och vi hade Rutan istället vilket betyder att det var hårt. Så det blev 7000m hårt ungefär. Är så sjukt trött. Vill bara lägga mig i min säng och typ dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0