Jag hatar att packa

Orkar egentligen inte skriva, och jag hinner egentligen inte. Ska plugga och packa inför imorgon. Ska simma GP i Uppsala och tåget går 06:42. Väldigt tidigt, får se om jag orkar upp. Inget intressant har hänt idag. Vi kollade på Pans Labyrint på spanskan. Spanskt tal med svensk text ;) vår lärare är så pantad! Men den var faktiskt ganska bra, oväntat äcklig. Lite töntig kanske. Men nu måste jag faktiskt packa om jag ska hinna, vill gärna sova lite också. Ses i helgen kanske!

image35



Kommentarer
Postat av: bästis

Men hallå pans labyrint är fan den sämsta film jag sett! kan vara för att jag är korkad och typ inte fattade någonting, hm... lycka till på GP nu bästis.

2008-03-07 @ 09:13:01
URL: http://belllla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0