Hos Fanny-Bunny

Efter Paris åkte jag hem till Fanny. Vi hade det jättetrevligt även om Fanny var jättesur ;) Vi hade bland annat dubbeldejt med Jossan och Atle. Det var jag och Atle och Jossan och Fanny, haha. Då kollade vi på Bring It On, älskar den! Be aggressive be-be aggressive!

Sen var det ju trevligt att träna med Täby. Roliga typer! Passen var jobbigare än vad jag trodde, men sen hade jag ju ont i halsen också ;) Soft att de hade musik i simhallen, det tycker jag vi ska ha på Valhalla med! 

På onsdagen träffade vi Paulina och gick på bio. Vi såg Meet The Spartans och den var sämst. Så jävla patetiskt dålig. Vi trodde faktiskt den skulle vara rolig, som typ Scary Movie-filmerna men den var lite too much. Efter det tränade vi med Neptun, så nu har man gjort det också. Paulina sa att de körde återhämtningsvecka och det lät ju skönt. Men när vi väl kom dit så var det 10x50 spec max! Det kändes inte så roligt då vi körde ett specpass på 6000 på morgonen. Paulina sov över och vi kollade på Vänner. Dagen efter var det morgonträning igen, men den var slapp. Sen åkte Paulina hem. Jag och Fanny gjorde en jättegod smoothie, recept finns på Fannys blogg! (http://vargan.blogg.se/1206616512_the_delicious_party_s.html) 
Efter det var det dags för mig att åka hem och sova!


image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0