Hey I made it, I'm the world's greatest

Försov mig typ i morse. Eller jag snoozade för första gången i mitt liv! Brukar alltid stänga av alarmet, men av någon skum anledning snoozade jag och somnade om. Tur att jag inte stängde av det i alla fall. Börjar väl bli gammal. Btw sa michael igår att jag börjar bli vuxen! I alla fall så var jag skitnsabb och han ändå med min spårvagn (brukar vara tajt). Träningen var seg, men mest ben så jag klagade inte. Sen var det skola med gympa. På slutet körde vi evighetsstaffet fast hela laget skulle bära en tjockmadrass! Efter typ 3 tunga varv slog vi i väggen när vi skulle svänga och kom helt ur kurs och de andra var typ i fatt oss så alla gav upp, men jag var längst bak så jag märkte inte det. Så helt plötsligt stod jag helt själv och höll upp madrassen i typ en sekund tills jag föll ihop under den. Måste ha sett kul ut ;)

Efter skolan var det gym med Erla och Amanda. Hon hade inte gymmat på ett halvår så jag ohc Erla körde hårt med henne, haha! Sen var det syra. 3x200! En fjäril, en bröst och en frisim. Var ju inte så jättefräsch på frisimet kan jag ju säga. Men det andra gick bra. Efter träningen satt vi och sjöng Roxette-låtar. Jag och Erla sjunger ju så vackert, så alla njöt till max.

Hade tänkt kolla på Surfs up nu men jag pallar inte. Grey's sen i alla fall.


Mmm hittade den här fräscha bilden från Calella! ;)
image41

Kommentarer
Postat av: Fanny

ofta du böri vuxen, du har väl inte ens fjun på hakan ;)

2008-03-12 @ 20:45:28
URL: http://vargan.blogg.se
Postat av: Anton

tack fanny!

2008-03-12 @ 21:16:45
URL: http://monsterbajs.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

du har hår på bröstet!! du är man anton!! :D :D

2008-03-13 @ 21:10:31
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0