Grattis du skåning som är utvald!

Här är det ni alla har väntat på, min och Fannys lista över skåningarna som ska få överleva när vi spränger skåne!

Listan är gjord av både mig och Fanny, därför vi kanske inte håller med fullständigt om alla personer, men men. Du som inte är med på listan kan ju alltid smöra dig in på den ;)

Ellen (& Co)
Vanessa
Walle (med familj, han skulle ju aldrig klara sig själv)
Amanda Eversholt
Emma L-B
(med bror, annars dödar han Fanny... fast iofs... om han stannar kvar när det sprängs kanske Fanny kan få ärva hans kamera...?  (Jag vet, hon är en tönt.))
Felix
Padde
Rebecka Ekelund
(Fanny påstår att Anton tycker att hon har snygg röv)
Kuras rumpa
Martin Persson
(starkt kluvna åsikter, men eftersom anton fick spela på hans Wii)
Klara Andersson (med pojkvän) Antons val eftersom han är rädd att hon dödar honom annars, Fanny tvivlar eftersom Klara nekade henne som vän på Facebook, men nu är de bästa kompisar så OK.

Och Moa, du räknas inte till skåne eftersom du bor i Nyköping, annars hade du självklart varit med :D

Kommentarer
Postat av: Klara

;O Vaddå nekade? Jag har inte ens fått en fråga! Bästis, ta & skicka en gång till för helvete! (och tack hjärtligt för att ni skonar mig haha)

2008-03-23 @ 21:30:50
URL: http://helloandersson.blogg.se
Postat av: mandi

så jag ska bara dö:(

2008-03-23 @ 22:07:03
URL: http://awidlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0