GP 2 i Uppsala

Det var samling med juniorlandslaget. Riktigt skoj hade vi, som vanligt och det var trevligt att träffa alla. Simningen gick faktiskt bra. I alla fall 200br. 2:20, det är bara 1 sekund över pers. Hade varit skönt att bli förhandsnominerad till EJM, så jag ska simma snabbt i Paris. Annars gick det väl sådär. Kul hade vi alla fall på lördagskvällen då vi var uppdelad i lag och skulle baka tårta. Varje lag fick en bild på en känd byggnad som vi skulle göra. Vi fick tårtbotten, bananer, grädde, glass och lite smått och gott. Triumfbågen blev mitt lags uppgift. Tårtan var fin, tills den smälte. Vi kom typ näst sist i den tävlingen. Sen skulle vi äta den, fast med simglasögon med en strumpa i, så vi såg inget. En skulle mata, walle i vårt lag, också med glasögon. Men en skulle vara utan och typ hjälpa den som matade. Fick glass upp i näsan, inte så mysigt och walle påstod att jag bet honom, haha. Det blev lite kladdigt, men det var sjukt kul. Nu orkar jag inte skriva mer. Kiss

image42

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Hahaha :P Fan, jag vill också vara med i junior landsslaget igen :( Sååå kul.

2008-03-10 @ 13:09:11
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0